Dec 30, 2010

Fashion strikes again

Nici nu putea fi mai adevarat. Cate persoane private de o viata normala datorita modei cunoasteti? Fie ca nu mananca, fie ca nu rezista sa isi cumpere nu stiu ce accesorii si haine si regreta ca si-au cheltuit toti banii intr-un singur loc?
Sunt cu siguranta victime moderne si povestea lor ne atinge.
Brandul de mai jos eu l-as inscrie in categoria de magazine care vand mai multe branduri de haine si incaltaminte. Dar nu pot sa confirm acest lucru, este doar o parere despre ce ar putea sa fie.
Numele este foarte bine ales ca "fashion victim". Un altfel de a spune "noi suntem slabiciunea dumneavoastra". Si amprenta aleasa ca simbol pentru acest brand reuseste sa intareasca pozitia brandului - in primul rand are semnificatia de victima, de cautare, de investigatie si mai are si rolul de amprenta - astfel se pozitioneaza ca un magazin cu personalitate si cu puterea de a "impresiona" si de a "lasa urme".

No comments: