Dec 8, 2010

Alexandra Stan forward

Unul dintre putinii artisti la care am vazut o forma de branding vizual. Motivul ales este unul deja exploatat la maxim, dar eu zic ca se se potriveste, are o memorabilitate aparte si este adaptat excelent contextului numelui. Intr-un fel imi aduce aminte de FedEx, doar ca acolo era o sageata foarte bine ascunsa in font si avea cu totul alta semnificatie. In cazul de fata nu este doar un buton de play, este un buton de forward.
Sunt si cateva aspecte discordante ale desineului iar propunerea vizuala de mai sus in nici un caz nu este folosita nici pe site si nici la alte materiale la potentialul pe care il are.

Insa acum vreau sa vorbesc de perceptia numelui de STAN. Prin asociere cu "stand" numele artistei poate induce o nota statica, diametral opus fata de dinamismul muzicii si a propunerii de logo. Bineinteles ca nu vorbim de un proces de naming (in afara de ala de la botez), insa acest apect al perceptie trebuie luat in considerare.



No comments: