Jan 26, 2011

Transfer

Imi place mult noul logo transfer.ro (care nu mai e asa nou). Cred ca este, vizual vorbind, unul dintre cele mai apetisante branduri romanesti. Si pe langa paleta atat de vioaie de culori si de nuante trebuie sa va spun si ce vad eu in designul logoului.
Primul cuvant pe care mi-l inspira este apartenenta. Prin natura desenului inteleg ca "transfer" nu apartine cuiva, el apartie tuturor celor care contribuie la existeta lui. Daca vreti un bun comun, o suprapunere de intentie si participare.
Al doilea lucru pe care il citesc din design este Distributie / Imprastiere. Ajunge dintr-un punct portocaliu intr-unul galben trecand prin mai multe nuante. De la un A la un B. Si daca stam sa ne gandim, asta este si functia siteului. Este un degrade al informatiei. Este ca un time frame al procesului.
Mie personal imi place mult aceast rebranding din motivele enumerate mai sus si din sentimentul pe care mi-l ofera.

No comments: