Sep 17, 2010

Antena 1 ..branding

You call "zis" a rebranding? Pe principul zis si facut.
OLD:
NEW:

de mentionat:
1. Nu neg ca arata mai bine (dar nu este un rebranding, este o stilizare)
2. Pot sa vad foarte bine exprimat "impreuna" prin suprapunerea celor doua simboluri "1" si "a"(care oricum existau si inainte), a si 1 sunt impreuna, dar de aici pana la "mereu aproape" e cale lunga
3. Ceva nu e in regula in povestea asta. Sunteti siguri ca e un "re"branding profesionist?
citez:
Antena 1 lanseaza noua identitate a brandului menita sa reflecte pozitionarea statiei: televiziunea care face dintr-un simplu spatiu de locuit o adevarata casa a familiei (poate sa faca ce face IKEA, doar ca e pe baza de abonament). Cu alte cuvinte, oriunde te afli (oriunde acasa sau pe strada?), orice faci (serios? daca iti bati copiii?), te simti ca acasa daca ai alaturi pe cineva drag si, desigur, Antena 1.

Brandul isi pastreaza identitatea vie, tocmai pentru ca rolul sau in viata telespectatorului este unul activ: il ghideaza (ii si consiliaza?), il binedispune, il intelege, il sprijina, il apropie de familie (daca familia se destrama, nu-i nimic, ne uitam impreuna la Antena 1).

cateodata cred ca ne luam prea in serios..

No comments: